close
323 真是一個好難忘的日子。

第一次見到sjm,第一次見到圭賢真身,真的好開心~雖然在論壇,聽說了很多令oppa不高興的事件,但今晚,大家的反應都很好,相信oppa都會高興的。

放工已經立即join埋朋友一齊出發灣仔。由於我地既心態都係純粹欣賞,所以無參加應援練習,不過入場後,都有親派紙仔比我地,所以我地都知要做d咩。





個show無準時開始,差不多8:15先開始。司儀介紹佢地出場果時,大家都勁有反應,雖然好似唔太尊重其他明星,但大家也許真的好少見oppa,而d司儀都有解圍。









一開始諗,一係joey開頭,一係sjm開頭。最後,是joey開頭,sjm真的壓軸。
其實中間都有D好睇既環節。林俊傑、梁靜茹都好識帶氣氛,而且D又好聽,所以我都有跟住唱,他們的LIVE也唱得不錯了。







而參賽的歌手方面,吳琦拎獎真的實至名歸(雖然我心裡支持韓國),佢唱得好好,夠氣,有台型。THE BOSS其實我都唔識佢地,但聽到韓文歌就會覺得好熟悉,所以都想支持。而馬來西亞的BUNKFACE,很搞笑的一隊BANK,好識帶氣氛,其實就算佢唔講果句「WE ARE NOT SUPER JUNIOR」,大家都已經好有反應、不斷FING棒。
不過香港的william,,,對不起,我唔到佢唱咩=.=

等了很久,終於等到SJM出場,我用了全身氣力大叫~~~~「圭賢!!!」(普通話),其實我坐到山頂,佢都唔會聽到=.=








想不到會唱「命運線」,呢首我好少聽,不過圭賢唱的部份還是認得,也跟著唱起來。
唱到最尾,圭賢唱錯了歌詞,,搶了厲旭的歌詞,不過他自己很快stop了~圭賢,你是不是昨晚又打機打通宵??

之後唱「太完美」,舞跳得齊就不用說了,他們也夾得好好,唔會出現走錯位、唱錯歌詞的情況,可能「太完美」熟d吧~











以為佢地唱完會走,但祝酒佢地都有出黎,佢地亦都有笑,有同elf打招呼,整晚氣氛其實是好好的。







走的時候,說實話真的好想去停車場等他。但姐姐我老了,明天仲要返早堂,還是不等了,回家睡覺,希望make a good dream~

看了論壇,大家都說oppa黑面,不友善。
其實,我覺得偶像都是人,無可能24小時笑比你睇
佢地份人工亦唔會包係酒店休息、做gym、娛樂
做一場show,令大家開開心心只係佢地本份,完show後都無責任笑比你睇。
佢肯笑,咪當額外獎勵囉~
其實oppa去到一個語言不通既地方,都成日無咩表情。
之前佢地去南京、上海果d,都唔係好有表情,因為聽唔明,
台灣都還好,因為都識小小國語
但香港,佢都唔識廣東話,估都估唔到你講咩啦=.=

追星、追車講真我自己都好想做。但比你追到,有又咩意思呢?
佢地又唔會同你做到好朋友,有距離就係有距離,除非你入sm做,
唔係有d野都改變唔到。

arrow
arrow
    全站熱搜

    蛙人 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()