close
幻想了很多次,,終於來到我最想去的韓國!!!

DAY 1





報團時,比左幾個時間我地簡,,有深夜機同下午機,,由於我同旅伴想精精神神甘出發,所以簡左4:30既時段。

第一次坐三小時機,,國泰機很不錯啊,起碼起飛都唔會好搖,,成程都好穩。
三小時旅程,同旅伴吹水都會吹到悶,好彩有電影睇下,,而且電影都好新,,不錯!!




志明與春嬌

去到韓國,當地時間,無記錯是9點半,旅伴即刻話:「你而家係同圭賢同一天空下啦!!」
哈,,諗起都心甜,,點知過兩日,圭賢就去左意大利,,哼....

check out、唱錢,,機場是對1:142,,我覺得已經不錯,,香港對1:129啊!!!!
之後搵返成日玩失蹤是既領隊,會合埋導遊同攝影師,我地就上旅遊巴了!

由於已經夜,今日無咩行程,只係帶我地去食火鍋..我覺得都算好食,可能我對食既要求唔高吧。








韓國D快子,,,幼到呢,,我完全夾唔到野囉!!@@

食完之後,我地就返仁川,我地頭一、二晚既酒店就係仁川。呢間酒店3星,雖然房間好細,但設備都算完善。






太早訓無意思,於是落左酒店既便利店,終於第一次洗won=.='' 買左香蕉奶,,1000 won (7 HKD),味道都不錯的呢!






飲完,HEA完,返上去訓..第2朝係7半 MORNING CALL呢=.=''
arrow
arrow
    全站熱搜

    蛙人 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()