DAY 3

又是勁早的MORNING CALL=.=

今天要同呢間3星酒店講再見,拎哂所有行李上巴士。

第一站食早餐先
真北京,,D野好難食,,我覺得係假北京囉,,,,食左小小我就無食了。



第二站
係HRAD SELL時間,上左一間美容中心,話就話教我地美容,但其實我係想SELL我地買野,不過,見佢地D野好平,我都買左支洗面乳,只需 3000WON (21 HKD)

第三站 EVERLAND
呢個係呢個團既重點觀光點之一,無記錯SJ有係度開過SHOW,所以特別有親切感(?)
導遊限玩四小時,所以我地好好分配時間...






我同旅伴都怕玩機動遊戲,唯一玩左兒童樂園既過山車、咖啡杯同海盜船,,,











係呢度要自己自費食lunch,我覺得都幾好,起碼自己想食咩就食咩
呢個餐同香港迪迪尼餐廳都無咩分別,價值尚可接受,6000WON (42 HKD)




不過韓國侍應D英文真係要改善一下
話說我要求走菜,我同佢講:''No vegetables, please.''
佢好似聽唔明,,我心諗,係咪我發音唔準呢??於是我又用普通話講一次
佢仲係唔明,後面既團友過黎幫手:''without vegetable,please.''
仍然唔明=.=
於是我拎張圖,指住d菜:''This ! green! NO!!!!''
佢終於明啦!!

之後我地要搭吊車下山,,
見到個吊車都唔小野,,我有小小畏高,坐之前都有d擔心,但坐左上去覺得幾好,好安全~~




山下主要是看動物,好似野生動物園甘,同佢地可以有近距離接觸。







之後我地排隊睇獅子,,等左成半小時,,原來要上旅遊巴睇,架車會巡迴d動作既居住地一周,我地就係旅遊巴上睇佢地,,獅子老虎細個見過,但熊真係第一次見,真係好大隻啊!!!高過旅遊巴!!!而且仲好可愛tim!!!!





上返山之後,都差唔多夠鐘,集合哂所有,又去下一站~

今次係去龍平渡假村,我地今晚都係訓果度,由EVERLAND去要用兩小時,所以眾團友都訓哂。中間亦有休息站,都係買下野食甘。

到達龍平,我地食左DINNER先,,,又係鍋囉,,,,,,雖然好食過之前果D,不過可唔可以轉款????由於相機無電,無相比大家睇,過都係鍋,睇唔睇都無咩所謂。

食完就入酒店了,今次係5星級酒店呢!!




間房連埋廳,真係好大,2個女仔訓實在太大了...個露台好大呢,可以望到滑雪場,過可惜果時無雪,,,,











本來我地有睡房,不過我覺得訓廳仲好,於是就拎哂D被係廳訓,仲可以睇電視,,重點是,睇左成晚仍然唔見SJ..=,=''

無無聊聊又去SUPERMARKET行,買左一D零食~





SUPERMARKET有得買香港既洗臉用品,,不過價錢貴D,,呢D平時係香港買都係30幾蚊之麻..




arrow
arrow
    全站熱搜

    蛙人 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()