DAY 4

雖然是訓地板,但我都覺得好好訓,,一覺訓天光。
起身就比出面既風景吸引住,,有D陽光,但又涼涼地,天氣非常好,係香港絕對感受唔到呢種天氣,去完2個月,我仲係好懷念果日既天氣。






又要執行李,跟團就係有甘既麻煩,成日都拎住D行李行,,
第一站係食早餐,五星級酒店連早餐都唔同D,好食之前果D好多囉,,,








我地架旅遊車,我仲以為係印住「康泰」果種,,



酒店門口



郊區已經開左紅葉,,人生第一次睇,,好靚啊!

第二站就係上山,我地要搭纜車上去,今次都好高下,搭左20MINS,不過出面既風景好靚。






上到山,,發現比導遊呃左,又話上面等9度,於是我地個個拎哂最厚既衫上黎,但原來都唔冷,著件薄外套加條頸巾已經好OKAY,,




呢度環境好好,我地逗留左好耐,,其他人去左浸溫泉,而我地幾個女仔就留返係度HEA,,
呢度就係「冬季戀曲」既拍攝場地,其實我都唔記得佢地叫咩名,,,但FEEL到好HRAD SELL囉,,




HEA左3個中先落返去,D團友都浸完出返黎,之後食LUNCH,,唔洗問又係鍋,,




上車後,有D團友話想買生果,於是導遊途中放我地落車,我雖然無興趣買,但都落左去行,因為想感受下韓國既民居係點







食完LUNCH返出首爾LU,,,先去華克賭場,要搭成3個中車,,個個訓哂,,

我地固然對賭錢無咩興趣,但對於買野就好有興趣,果度D免稅店比出面比一點,大約8-9折左右,我主攻THE FACE SHOP既野,一盒煙「支」買 2 USD,即係14HKD,,好鬼平,於是我掃左好多,同時係SKIN FOOD都買左好多野,,





不過同時地,SAMPLE就少D,我係THE FACE SHOP TOTALLY買左 30000幾WON,只有數盒SAMPLE送,但如果你唔介意無SAMPLE,華克賭城既野絕對抵買!!

買完一輪,去食飯LU,,導遊話今餐可以加送(海鮮),但就要加40000 WON,我地就無JOIN,食返鍋,但今次既鍋仲衰過之前,係清淡到暈既餃子鍋





快快食完,我地出左去行,呢個近海地區都幾有FEEL,有好多小食攤檔,好似台灣甘,不過好唔好食就見人見智了




仲有一D小攤位,掟下飛標甘,都幾得意,老闆好好人,見我地差D飛中,唔洗錢比多次機會我地。





後面仲有個大型遊樂場,不過無咩人玩,而且時間唔夠,我地都無去中LU






今晚既酒店係4星,係3間之中最正常既一間,大小適中,而且裡面既設備都好充足,LOTION、化妝棉都有供應,幾好





今日既戰利品
arrow
arrow
    全站熱搜

    蛙人 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()